Bejelentkezés

   Megjegyzés
» Regisztráció » Jelszó segítség

A KOSÁR TARTALMA:
Az Ön kosara jelenleg üres.

Forgalmazott márkák
Szavazás
Ön fizetne-e webshopunkban elektronikusan, és melyik megoldással?
Igen - Dombornyomott kártyával
29%
29%
Igen - PayPal rendszeren keresztül
44%
44%
Igen - Banki előreutalással
9%
9%
Nem
18%
18%
TOP 10 Termékeink

Műköröm alapanyag kis- és nagykereskedés | Silcare

Jótállás, szavatossaág

A jótállás a PTK 248 $ alapján a szerződés illetve a jogszabály alapján terheli a szolgáltatót, mely felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.
A jótállási határidőn belül a fogyasztó a lentebb részletezett PTK-ban meghatározott szavatossági jogokkal élhet:
A 72 órás cseregaranciával élhet a Vevő, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Vevőt terheli. A Vevő továbbá akkor sem élhet garanciális igényeinek érvényesítésével, ha a meghibásodás a nem szakszerű beüzemelés miatt keletkezett. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.

A PTK 305-318 § alapján szolgáltató szavatossággal tartozik. Hibás teljesítés esetén a jogosult elsősorban - választása szerint - kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást illetve a kicserélést nem vállalta, vagy nem tud eleget tenni a jogosult megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Amennyiben a kötelezett határidőre nem vállalja a kijavítást, vagy nem végzi el, úgy a jogosult a hibát a kötelezett költéségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.
Jogosult a választott szavatossági jogával másikra térhet át, kár megtérítése mellett.


Garancia érvényesítése

A garancia érvényesítése Kisvárdai irodánkban - 4600 Kisvárda, Krúdy Park 5/b. - történik. Ez alól kivételt képeznek a külön garancialevéllel rendelkező termékek melyeket a vásárláskor kapott listán található szakszervizek javítják. A behozott termékeket minden esetben bevizsgáljuk. Külsérelmi nyom esetén, illetve a nem rendeltetésszerű használatból adódó meghibásodás esetén a garancia érvényét veszti.
Mielőtt a terméket behozná irodánkba, kérjük, telefonon egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, mert lehetséges, hogy segítségükkel telefonon orvosolható a probléma.
Futárszolgálat segítségét igénybevevő garanciális ügyintézés esetén a házhozszállítás költsége a megrendelőt terheli!
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a probléma nem garanciális, hanem beállítási, vagy szoftveres (kivétel az általunk telepített szoftver), illetve amennyiben a terméket nem a webáruházunkban vásárolta, akkor a Virtual Trade Kft. garanciával nem tartozik.

A garancia érvényesítéséhez minden esetben hozza magával:
  • eredeti csomagolást
  • kiegészítőket
  • garanciajegyet
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról